Natjecanja naših članova na aerodromskim susretima

Vrhunac natjecateljske sezone je na godišnjim aerodromskim susretima.

Hodanje

Hodanje umjerenim tempom u trajanju od 30 minuta na dan produžuje život i smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti. Ukoliko se odlučite za redovito hodanje, produžujete ste si život za čak 3,7 godine i odgađate kardiovaskularne bolesti za 3,3 godine.

Tjelovježba

Tjelovježba produžava čovjekov životni vijek. Dok vježbamo, odstranjujemo toksine iz tijela znojenjem kroz kožu i izdisanjem kroz pluća.

Nordijsko hodanje

Koliko god vam se čini neobično, nordijskim hodanjem učvrstit ćete mišiće, izgubiti suvišne kilograme i podići samopouzdanje. Za ovo vježbanje godine nisu prepreka

Opuštanje u prirodi

U prirodi možemo provoditi razne aktivnosti. Bicikliranje je jedna od njih...

Planinarenje

Planinarenje je aktivnost kojom se mogu baviti svi članovi obitelji neovisno o godinama starosti i spolu.

Teretana

Naši korisnici imaju popust na nekoliko lokacija u teretanama. Kontaktirajte nas za detaljnije informacije

 

Pravila kuglanja na 9 čunjeva-klasični način

Preuzmitez u PDF-u

PravilaP R A V I L A

KUGLANJA NA DEVET ČUNJEVA KLASIČNI NAČIN ZA SPORTSKE SUSRETE ZRAČNIH LUKA HRVATSKE

 1. OPĆENITO

Kuglanje je sportska grana u kojoj se koristi kugla za pogađanje čunjeva, sa svrhom srušiti što više. Čunjevi su postavljeni utvrđenim sustavom, na određenoj udaljenosti, na posebno pripremljenoj površini. Osnovne odredbe kuglanja klasičnim načinom su:

  • vodoravna i glatka površina daske položnice
  • vodoravna i glatka površina kuglačke staze
  • vodoravna površina postolja za čunjeve
  • raspoređenih devet čunjeva, na njihovom postolju, u kvadratu, čija je dijagonala produžetak osi daske položnice i kuglačke staze
  • odigravanje kuglama iste težine i promjera
  • odigravanje na čunjeve istog oblika, iste visine i težine, osim srednjeg čunja.
  1. NAČIN IGRANJA

Način igranja u osnivi:

  • igra u ‘pune’

Broj hitaca za igru u pune je 30 po stazi, a svaki igrač unutra tima igra jednu stazu. Timovi su ravnopravno raspoređeni na stazama i svaki sljedeća izmjena članova tima se mjenjaju i staze kako bih svi timovi ravnopravno koristili sve staze.

  1. IGRA U PUNE

Igra u “pune” odigrava se kada je na postolju postavljeno svih devet (9) čunjeva (u daljnjem tesktu: postava) za svaki hitac. Svaki srušeni čunj ima istu vrijednost – jedan (1) – odnosno broj srušenih čunjeva hicem u “pune” daje vrijednost učinka kugle. Učinak kugle u igri u “pune” može iznositi od nula (0) do devet(9) srušenih čunjeva.

  1. TIM

Tim se sastoji od pet (5) članova, a od toga su dva (2) člana žene i tri (3) člana muškarci.

  1. ISPRAVAN HITAC

Ispravan hitac je onaj kojeg igrač izvede tako da kuglu položi na dasku položnicu, a zatim ona prođe izlazni vrh daske položnice i aktivira foto-ćelije.

  1. NEISPRAVAN HITAC

Neispravan hitac je u slučajevima:

  • prestupanja iz natjecateljskog prostora (prijestup)
  • polaganja kugle izvan daske položnice i na površinu staze (bosa)
  • doticanja poda rukom ili koljenom u fazi izvođenja hica, kao i oslanjanja na ogradu, žlijeb ili zid (oslanjanje)
  • kad kugla preskoči foto-ćeliju za registiranje hica (poskakivanje kugle),
  • ako kugla stigne među čunjeve prije uključenja zelenog svjetla,zbog čega automat nije registrirao učinak hica.
  1. VREDNOVANJE UČINKA KUGLE

U pravilu svaki se učinak hitca vrednuje prema broju srušenih čunjeva.

  1. RANGIRANJE TIMOVA

Zbrajanje svih hitaca svih članova tima se računa kao ekipni rezultat tima.

Rezultati timova se rangiraju od 1. do mjesta broja sudionika redom po broju srušenih čunjeva, s tim da je 1. rangirani srušio najviče čunjeva te redom do posljednje rangiranog tima koji je srušio najmanje čunjeva.

  1. ČUNJ JE ISPRAVNO PAO

Čunj je ispravno pao:

  • Ako ga sruši kugla
  • Kad ga registrira automat unutar 4 sekunde
  • Kad vidno leži, a automat ga ne registrira
  • Kad je vidno naslonjen na stranicu martinelu
  1. ČUNJ JE NEISPRAVNO PAO

Čunj je neisparvno pao:

  • Ako je srušen kuglom koja se odbijala od stranice
  • Ako je srušne kuglom koja se odbila odostraga
  1. PROMAŠAJ

Promašaj je onaj hitac kod kojeg kugla nakon izvedenog hitca:

  • Na postolju ne sruši niti jedan čunj
  • Odbije se od stranice
  • Napusti liniju izbačaja a automat ne registrira hitac ( na totalizatoru dodati jedan hitac)
  • Napusti zaletište pri ispadanju iz ruke igrača ( na totalizatoru dodati jedan hitac)

 

2909 Ukupno 1 Danas
Preuzmitez u PDF-u